ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ Ν-ΒΟΜΒΑ

Επιπτώσεις στη Διάνοια:

  • Οπτικές και ακουστικές (που σχετίζονται με την ακοή) παραισθήσεις
  • Σύγχυση και αποπροσανατολισμός
  • Διαταραγμένη επικοινωνία
  • Επιθετικότητα
  • Παράνοια και πανικός
  • Αναστάτωση
  • Αϋπνίες

Επιπτώσεις στο Σώμα:

  • Τρέμουλο
  • Ναυτία/εμετός
  • Λιποθυμία και απώλεια συνείδησης
  • Μυϊκοί σπασμοί
  • Δυσκολία στην αναπνοή
  • Υψηλός αριθμός λευκών αιμοσφαιρίων
  • Ταχυκαρδία
  • Υψηλά επίπεδα οξέων στο σώμα (που πιθανόν να οδηγήσουν σε κώμα και στον θάνατο)
  • Υπερβολικά υψηλή αρτηριακή πίεση
  • Υπερβολικά υψηλός πυρετός
  • Επιληπτικές κρίσεις/ακούσια πρόκληση χτυπημάτων στο σώμα
  • Νεφρική ανεπάρκεια
  • Καρδιακή προσβολή
  • Αναπνευστική ανεπάρκεια
  • Εγκεφαλική αιμορραγία

«Καταφέραμε να βάλουμε τον φίλο μου μέσα στο αμάξι... Στη διάρκεια της διαδρομής ο φίλος μου έβγαλε τη ζώνη ασφαλείας και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα του και να πηδήξει έξω ενώ το αυτοκίνητο έτρεχε με 100 περίπου χιλιόμετρα την ώρα.

»Προσπάθησα να τον βάλω να μου εξηγήσει όλα όσα συνέβησαν εκείνη τη μέρα, προκειμένου να ελέγξω τη διανοητική του κατάσταση. Δεν μπορούσε να θυμηθεί ΤΙΠΟΤΑ απ’ όσα είχαν συμβεί...» – Τ. Σ.


ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ Ν-ΒΟΜΒΑ

Σε μερικούς χρήστες η Ν-Βόμβα προκαλεί συνεχές και έντονο άγχος και κατάθλιψη και αυτά μπορεί να διαρκέσουν για μήνες ή και για χρόνια. Εμφανίζονται οπτικές παραισθήσεις με τη μορφή χρωμάτων που ξεθωριάζουν, εικόνων που είναι πολύ αλλοιωμένες, και χρωμάτων που εμφανίζονται ξαφνικά.

Η χρήση της Ν-βόμβας μπορεί επίσης να έχει ως αποτέλεσμα νεφρική ανεπάρκεια ή θάνατο.

Ένας 18χρονος χρήστης μπήκε στο νοσοκομείο με επιληπτική κρίση μετά την πρώτη του χρήση. Οι γιατροί δεν μπορούσαν να σταματήσουν την επιληπτική κρίση κι εκείνος πέρασε τέσσερις μέρες σε κώμα, το οποίο προκλήθηκε από το ναρκωτικό.

Ένας 18χρονος στη Μινεσότα αγόρασε ένα ναρκωτικό χωρίς να γνωρίζει ότι στην πραγματικότητα αγόρασε ένα 25I-NBOMe. Πούλησε λίγο στους «φίλους» του, πήραν μαζί το ναρκωτικό και ένας από τους φίλους του άρχισε «να τρέμει, να μουγκρίζει, να βγάζει αφρούς από το στόμα» και να χτυπάει το κεφάλι του στο πάτωμα, σύμφωνα με μαρτυρίες. Τελικά λιποθύμησε και πέθανε. Ο νεαρός αγοραστής/έμπορος κατηγορήθηκε για δολοφονία.

Ένας 21χρονος στο Σαιντ Λούις στο Μιζούρι είχε μια παρόμοια εμπειρία. Αφού πήρε το ναρκωτικό, άρχισε να χτυπάει ανεξέλεγκτα τα άκρα του και να σκίζει αξεσουάρ από το αυτοκίνητο μέσα στο οποίο επέβαινε. Πολύ σύντομα μετά απ’ αυτό το σημείο πέθανε.

«Ξύπνησα στο νοσοκομείο, δεμένος με χειροπέδες στο κρεβάτι και ένας αστυνομικός καθόταν δίπλα μου. Δεν είχα ιδέα τι συνέβαινε. Προφανώς ήμουν ξαπλωμένος στο πάτωμα και δεν ανταποκρινόμουν σε τίποτα... Είχα υψηλή αρτηριακή πίεση και πολύ γρήγορο παλμό και μου είπαν ότι τους προκάλεσε έκπληξη το γεγονός ότι δεν έπαθα καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό ή ότι δεν πέθανα. Κάποια στιγμή, καθώς ο νοσηλευτής προσπαθούσε να μου πάρει αίμα, του έδωσα μπουνιά και έπρεπε να με συγκρατήσουν. Έδωσα επίσης μπουνιά σε έναν αστυνομικό. Έμεινα στο νοσοκομείο για 3 μέρες και αρκετοί γιατροί μού είπαν πως ήταν θαύμα που δεν πέθανα εκείνη τη νύχτα». – Ν. Μπ.

«Δεν είχα αίσθηση ποιος ήμουν. Το μόνο που ήξερα ήταν ότι αισθανόμουν άσχημα. Αυτό συνεχίστηκε για ώρες... Ο καρδιακός μου παλμός ξεπέρασε τους 140 χτύπους ανά λεπτό και η θερμοκρασία μου είχε πολύ έντονες διακυμάνσεις. Δεν έλεγχα τα συναισθήματά μου ή τις σκέψεις μου, το μόνο που ήξερα ήταν ότι ήμουν τρομοκρατημένος. Δε νομίζω ότι καταλαβαίνεις πώς είναι η κόλαση μέχρι να φτάσεις τόσο κοντά στον θάνατο. Μόνο και μόνο επειδή επιβίωσα δε σημαίνει πως θα συμβεί το ίδιο και μ’ εσένα. Πραγματικά πιστεύω ότι ακόμα κι ένα χιλιοστογραμμάριο παραπάνω θα με είχε σκοτώσει. Θα μπορούσα εύκολα να είχα πεθάνει από καρδιακή προσβολή ή από υπερθέρμανση και είμαι τυχερός που ζω. Αυτό το ναρκωτικό δεν αξίζει το ρίσκο». – Τζ. Μ.